Regulamin Pracy oraz regulacje płacowe


Komisja Zakładowa NSZZ “Solidarność” w TRW Polska Sp. z o.o w Częstochowie, mimo zapewnień ze strony Dyrekcji, do dnia dzisiejszego (10 lipca) nie otrzymała nowego projektu Regulaminu Pracy oraz nowych zasad przyznawania podwyżek dla pracowników. Komisja Zakładowa oczekuje od Dyrekcji jak najszybszego przekazania wyżej wspomnianych projektów, by nie odkładać przystąpienia do rozmów mających na celu wypracowania porozumienia i zapisów, które pozwolą na podpisanie nowego Regulaminu oraz zasad przyznawania podwyżek. Jednocześnie informujemy, że Komisja Zakładowa jeszcze w marcu przekazała Dyrekcji swoje propozycje zasad przyznawania podwyżek. Mimo prowadzonych rozmów dotyczących tego projektu do 10 czerwca nie został on zaakceptowany przez Dyrekcję. Zdaniem Komisji Zakładowej przekładanie w czasie wprowadzenia nowych zapisów jest działaniem celowym, aby uniemożliwić ich obowiązywanie przy następnych podwyżkach wynagrodzeń. Dyrekcja TRW Polska w Częstochowie nie informowała również Komisji Zakładowej o zmianach dotyczących sporządzania przez pracowników planów urlopowych. Według przedstawionej na spotkaniach Dyrekcji z Osobami Zaufania informacji plany urlopowe pracownicy będą mogli sporządzać i ustalać z pracodawcą na każde półrocze, a nie jak dotychczas, raz na rok do końca stycznia. Jeszcze raz okazuje się, że Dyrekcja chce wprowadzać zmiany bez jakichkolwiek konsultacji ze związkami zawodowymi. Komisja Zakładowa oczekuje od Dyrekcji wyjaśnień i rozmów w powyższej sprawie.Wszystkich pracowników zatrudnionych w TRW Polska Sp. z o.o. w Częstochowie zapewniamy, że Komisja Zakładowa nie zaakceptuje i nie podpisze z Dyrekcją żadnych nowych zapisów, które będą działały na niekorzyść pracownika.

Umieszczony w Aktualności

« »