Regulamin Pracy


W dniu 3 października 2014 roku Prezydium Komisji Zakładowej uczestniczyło w spotkaniu z Dyrekcją HR TRW Polska Sp. z o.o. w Częstochowie, na którym obie strony omówiły projekt Dyrekcji TRW dotyczący nowego Regulaminu Pracy dla pracowników zatrudnionych w TRW Polska Sp. z o.o. w Częstochowie. W wyniku przeprowadzonych rozmów nie wypracowano wspólnego jednolitego Regulaminu Pracy. Jednocześnie na spotkaniu Prezydium przedstawiło Dyrekcji swoje spostrzeżenia i poprawki do projektu nowego Regulaminu Pracy. Zobowiązano także Dyrekcję TRW Polska do przyspieszenie spotkań z Komisją Zakładową w celu negocjacji, uzgodnienia i wypracowania Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników zatrudnionych w TRW Polska Sp. z o.o. w Częstochowie. Dokument taki byłby mile widziany przez pracowników, którzy już w niedługim czasie zostaną przejęci przez innego pracodawcę, jakim jest koncern niemiecki ZF. Dotychczasowe działania Dyrekcji w powyższej sprawie, krótko mówiąc, są destrukcyjne. O dalszych postępach w negocjacjach w powyższych sprawach będziemy powiadamiać odrębnymi komunikatami.

Umieszczony w Aktualności

« »